Ügymenet, áraink

Személyesen csak kártyás fizetésre van lehetőség.

Kedves Ügyfeleink!

Eljött az adóvisszatérítés időszaka. Az ügyek feldolgozási ideje 2-3 hét. Ha nem értek el bennünket telefonon, akkor épp készítjük az adóvisszatérítéseket, vagy ügyféllel vagyunk. Igyekszünk mindenkit visszahívni, de keressetek nyugodtan emailen is az

iroda@osztrakpenzugyek.hu vagy az

info@palladis.hu

email címeken. A kalkulált összeget az adóvisszatérítés elkészítését követően tudjuk megírni emailben!

Kizárólag az alábbi telefonszámokon tudtok keresni:

  • • +36 20 253 3463
  • • +36 70 422 5047

Árlista

Szolgáltatás Díj
Árlista 2024.11.01-től
Adóbevallás 80€ v. 32.000 Ft/év
Családi pótlék új igénylés 80€ v. 32.000 Ft
Családi pótlék felülvizsgálat 45€ v. 18.000 Ft
Gyes 80€ v. 32.000 Ft
Finanzonline ügyintézése(amennyiben nem ügyfél) 25€ v. 10.000 Ft

Ingyenes szolgáltatásaink:

  • • Ecard ügyintézés
  • • Telefonos információkérés Osztrák adóhivatalnál
  • • Bankszámlanyitás/Bankváltás
  • • Biztosítási/hitel tanácsadás

Az ügyintézésre garanciát a biztosítási kötvények, hitelszerződések átadása esetén tudunk vállalni!

Szerződések integrálásra kerülnek alkuszi állományunkba, évente ingyenesen felülvizsgálatra kerülnek szakembereink által

Ami rajtunk múlik, abban gyorsak és rugalmasak vagyunk, viszont sem a Magyar Államkincstár, sem az osztrák Finanzamt nem kapkodja el az ügyintézést. Az adóvisszatérítés kiutalása 6 hónapig, a családi pótlék ügyintézése 10 hónapig is eltarthat. Az időközben felmerülő bármilyen változásokat kérjük azonnal jelezni felénk, emailben (lakcím, családi állapot, gyermek születése, bankszámlaszám, munkahely váltás stb…)

Családi pótlék:

80€ vagy 32.000 Ft/igénylés

  1. A kitöltött adatlap alapján elkészítjük az igényléshez szükséges dokumentumokat.
  2. Az igénylést és a beszerzendő dokumentumok listáját e-mailben kiküldjük. Ha nem tudja kinyomtatni, akkor irodánkban átvehetőek.
  3. Számla kifizetése és a szükséges dokumentumok beérkezte után egy héten belül bevisszük az igénylést a Finanzamtba.
  4. E-mailben kiküldjük a beadott igénylés Finanzamt által lepecsételt példányát.
  5. E411 elakadása miatt az ügyfél veszi fel a kapcsolatot a Magyar Államkincstárral (6 hónapnál előbb nem érdemes rákédezni).
  6. Amennyiben a Magyar Államincstár 8 hónap után sem dolgozta fel az E411-et, akkor újraküldését írásban kérjük a Finanzamttól.
  7. Ha 10 hónap alatt nem történik meg a kifizetés akkor rákérdezünk a Finanzamtnál az elakadás okára.
  8. A családi pótlékról kapott határozaton szereplő időszak után ismét meg lehet igényelni azt.

Adóvisszatérítés

80€ vagy 32.000 Ft/év

  1. Finanzonline kóddal nem rendelkező ügyfeleknek megigényeljük a kódot, ez jellemzően 10-14 munkanap alatt érkezik meg a lakcímére ajánlott levélben.
  2. Kiszámlázzuk az ügyintézési díjat, amit irodánkban bankkártyával, vagy utalással tudnak rendezni.
  3. Finanzonline kóddal rendelkezők esetében, ha volt jövedelme Magyarországon a kért adóévekben, akkor szükséges az E9-es jövedelemigazolás, ha 0-s volt, akkor nem szükséges ennek kikérése. Családi adókedvezmény igénybevétele esetén a partner E9-es jövedelemigazolása is, ha éves szinten nem haladja meg a jövedelme a 6.000 €-t. Az előkalkulációt Finanzonline felületen elkészítjük, beadás előtt kiküldjük az ügyfeleink részére.
  4. Hiánypótlás esetén az Ön közreműködésével elkészítjük a választ és eljuttatjuk a Finanzamtnak.
  5. Amennyiben az adóhatóság 6 hónap alatt nem dolgozza fel az igényt írásban megsürgetjük.

Gyes (Kinderbetreuungsgeld)

80€ vagy 32.000 Ft/igénylés

  1. A kitöltött adatlap alapján elkészítjük az igényléshez szükséges dokumentumokat.
  2. Az igénylést és beszerzendő dokumentumok listáját e-mailben kiküldjük. Ha nem tudja kinyomtatni, akkor irodánkban átvehetőek.
  3. Számla kifizetése és a szükséges dokumentumok beérkezte után bevisszük az igénylést a Krankenkasséba.
  4. E-mailben kiküldjük a beadott igénylés ÖGK által lepecsételt példányát.
  5. A Krankenkassétól kapott levelek megválaszolásában segítünk, előkészítjük. (Minden levelet meg kell válaszolni )
  6. Ha gyermek 3 éves kora után sem történik meg a kifizetés, akkor felvesszük a kapcsolatot a Krankenkasséval.

E106 ügyintézés

A fenti szolgáltatások egyikének igénybevételével ingyenesen készítjük.

Ehhez személyigazolvány, lakcímkártya és E-card másolatra lesz szükségünk, illetve a munkavégzés helyének címére, hogy a megfelelő tartományhoz tartozó Gebietskrankenkasséba tudjuk elküldeni az igénylést. Az átfutási ideje 6 hét. A Magyarországi egészségpénztárnál lehet érdeklődni, hogy mikor lesz aktív a rendszerben.

Osztrák vállalkozással kapcsolatos tanácsadás € 100
Osztrák egyéni vállalkozás megalapítása € 150,
Társas vállalkozás megalapítása: Megállapodás alapján, egyedi igények szerint
Egyéb esetekben személyes közreműködés óradíj alapon, fél óra € 60, egy óra € 100 + költségtérítés.

Részletesebb információkért az alábbi elérhetőségeink egyikén tud kapcsolatba lépni velünk:

Címünk

9700 Szombathely, Szent Flórián krt. 2

Telefonszám

+36 20 253 3465

Email cím

iroda@osztrakpenzugyek.hu

Keressen minket bizalommal!

Kapcsolatfelvétel